bloggenommittliv

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Tävla om 5000 kr på Nelly.com

Av Natasa - 30 januari 2010 16:14

http://www.youtube.com/watch?v=PZIVG6Vg4sE&feature=player_embedded





  
 


Vinn 5000 kr med Emilia de Poret och Nelly.com
Tävla genom att köpa Emilias singel "On Fire" som download för endast 4.90kr innan den 7 februari. De 2 vinnarna meddelas den 7 februari. Vinsten består av två presentkort hos Nelly.com av värde 5000 kr.



1. Köp Emilias de Porets singel via download "On Fire" här
2. Skriv in rabattkoden "EMILIA" och klicka på köpknappen. Då dras automatiskt 5 kr av på totalsumman, och din download kostar bara 4,90.
3. Svara sedan på de 2 frågorna nedan så är du med i tävlingen!

Hur gammal är Emilia de Poret?
När startade Nelly.com?

4. Den 7 februari drar Emilia de Poret och Nelly.com två vinnare som meddelas via mail.


Vinnaren dras av Emilia de Poret och nelly.com och går ej att överklaga. Eventuell vinstskatt betalas
av vinnaren.



Köp singeln här
Gå till Emilias blogg

Vill du vara med och tävla om 5000 kr på Nelly.com ?

Då är det rätt sida för dejj   

 

Kan tyvärr inte få med hela sidan på blogg.se , så här kommer hemsidan istället :

http://nelly.com/campaign.asp?qCampaign=29&qSiteId=1&language_id=1

Allt står vad man ska göra, så det är bara att sätta igång :D

 

 

Lycka till !   

 
 
Julia

Julia

30 januari 2010 17:09

jag har redigerat min bild på www.picnik.com där man kan vända och vrida på bilder lägga till efekter och ramar och rexter och små bilder ( jag har en pussmun i det nedre vänstra hörnet )

När man e nöjd så sparar man den bara och sätter den som header ( toppbild ) på inställningar ;)

http://sthlmjulia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natasa - 24 mars 2010 17:34

                Hejjsan bloggläsare!<3 Har tyvärr inte kunnat skriva så himla mycket dom senaste dagarna, jag har hjälpt till hemma, pluggat och hjälpt min syrra till olika prov ^^'' Min data är sönder, igen!             Den här g...

Av Natasa - 20 mars 2010 17:53

         Hejjsan sötisar!<3 Är hemma hos Hanna fortfarande, det kommer bli grymt ikväll! Vi gjorde nyss kladdkaka och spelade wii (y) haha, vi kommer vara uppe hela natten juh<3   Snart ska vi 2-rätters kvällsmat :D<3   ...

Av Natasa - 20 mars 2010 12:46


        Hiihi, festen vart lyckad igen sötisar! Som vanligt <3 :DD   Hiihi, det är fester typ varje eller varannan vecka känns det som :) <'3 Idag ska hanna och jag har huset för oss själva, haha och undra vad som kommer att hända då :...

Av Natasa - 18 mars 2010 19:10


     

Av Natasa - 18 mars 2010 19:05


          Hittade dom här älsklingarna på H&M <3 De nya garden collectionen har kommit, älskar dom här. http://shop.hm.com/se/gardencollection     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards