bloggenommittliv

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Svar från frågetävlingen igår kväll :D

Av Natasa - 1 februari 2010 16:04

Svar från frågetävlingen igår kväll   <3

 

 

 

Skulle du kunna blogga om nått annat ?

från Elizabeth

 

Svar: Ja, det skulle ja tänka mig göra, försöker komma på nått bra,

har en omröstning på min blogg,vad jag skulle kunna blogga om, rösta där gärna :D

 

 

Varför lägger du upp så många bilder på dig själv?

från Martin

 

Svar: Håller med dejj,lägger upp många bilder på mig själv, det är kanske för jah tycker om hur jag ser ut/mitt utseende. Men ska försöka minska det :D

 

 

Är det din hund på framsidan av din blogg?

vad heter den/hur gammal är han/hon?

 

 från Lisa

 

Svar: Ja,det är min söta hund på framsidan av min blogg :D, Det är en kille,så den heter Teddy och är 6 månader gammal :D, blir 7 mån gammal den 9 februari :D

 

 

När började du blogga?

från Agnes

 

Svar: Jag har blivit medlem på många blogg sidor,men jag har nog bloggat två månader tror jag :D

 

 

Har du haft sex?

 från Kalle

 

Svar: Nejj,det har jag inte, väntar på en snäll och söt kille ^^''

 

 

1.När började du blogga?

2.har du en kille?

3.vad har du för framtidsplaner?

från Sara

 

Svar: 1. Som jag sa tidigare, så har jag nog bloggat i ca 2 månader.

       2. Nej, jag är singel

       3. Min högsta önskan är att bli skådespelerska/känd inom nånting, men har ingen aning vad jag vill bli när jag blir stor. Helst så vill jag bli skådeseperska :D

 

 

Jag älskar ju dig mest Natasa som du kanske vet, och ja skulle göra precis allt för dig det vet du:).


Men vad skulle du göra om du visste att jag var påväg till dig via tåg, till norrköping o sen buss. Och du hörde på nyheterna att tåget till norrköping hade frusit fast och alla dörrar var hårt fastfrusna som man inte kom ut, och dom beräknade att alla skulle vara döda inom 6 h om det inte var någon som kunde ta ut dom därifrån, pga av syrebrist?

 

från Mattias

 

 

Svar: Jag älskar dejj otroligt mkt Mattias, så jag skulle börja gråta ihjäl mejj och ta den första bussen till Norrköping och försökta hitta dejj. Ville jätte gärna ta ut dejj och alla andra där, skulle kämpa för era liv, vad som än hände :P<3

Vill inte va utan dejj sötnos, älskar dejj för mkt :)

 

 

 

 

Vem gillar du <3?

 

från Rasmus

 

Svar: Hiihi, jag gillar olika personer, men det beror på hur du menar xD :D ^^''

 

 

 
 
Ingen bild

Mattias

1 februari 2010 17:54

Du och jag är väl fortfarande på G va?:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natasa - 24 mars 2010 17:34

                Hejjsan bloggläsare!<3 Har tyvärr inte kunnat skriva så himla mycket dom senaste dagarna, jag har hjälpt till hemma, pluggat och hjälpt min syrra till olika prov ^^'' Min data är sönder, igen!             Den här g...

Av Natasa - 20 mars 2010 17:53

         Hejjsan sötisar!<3 Är hemma hos Hanna fortfarande, det kommer bli grymt ikväll! Vi gjorde nyss kladdkaka och spelade wii (y) haha, vi kommer vara uppe hela natten juh<3   Snart ska vi 2-rätters kvällsmat :D<3   ...

Av Natasa - 20 mars 2010 12:46


        Hiihi, festen vart lyckad igen sötisar! Som vanligt <3 :DD   Hiihi, det är fester typ varje eller varannan vecka känns det som :) <'3 Idag ska hanna och jag har huset för oss själva, haha och undra vad som kommer att hända då :...

Av Natasa - 18 mars 2010 19:10


     

Av Natasa - 18 mars 2010 19:05


          Hittade dom här älsklingarna på H&M <3 De nya garden collectionen har kommit, älskar dom här. http://shop.hm.com/se/gardencollection     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards