bloggenommittliv

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Remember me - biopremiär 12 mars <3

Av Natasa - 19 februari 2010 13:54


Robert Pattison, känd från filmerna Twilight och New Moon, är aktuell med en ny film, det romantiska dramat Remember me.

Pattison spelar Tyler, en ung man som har ett ansträngt förhållande till sin far, spelad av Pierce Brosnan, efter en familjetragedi. Tyler tror inte att någon någonsin skulle kunna förstå det han genomlevt, tills den dag han stöter på Ally (Emilie de Ravin). Mot sin vilja dras Tyler till Ally och snart kan han inte kämpa emot sina känslor för henne. Kärleken till Ally gör att Tyler får hopp om livet igen, men snart uppenbarar sig saker som hotar att driva paret ifrån varandra.

Förutom Robert Pattison, Emilie de Ravin (Lost) och Pierce Brosnan ser vi bland andra Chris Cooper, som spelar Ally pappa, Martha Plimpton och svenska superstjärnan Lena Olin.


Biopremiär den 12 mars.



Nu har jag en ny film att längta mot :) <3


Alla som är twilight fan-kan absolut längta till den här filmen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natasa - 24 mars 2010 17:34

                Hejjsan bloggläsare!<3 Har tyvärr inte kunnat skriva så himla mycket dom senaste dagarna, jag har hjälpt till hemma, pluggat och hjälpt min syrra till olika prov ^^'' Min data är sönder, igen!             Den här g...

Av Natasa - 20 mars 2010 17:53

         Hejjsan sötisar!<3 Är hemma hos Hanna fortfarande, det kommer bli grymt ikväll! Vi gjorde nyss kladdkaka och spelade wii (y) haha, vi kommer vara uppe hela natten juh<3   Snart ska vi 2-rätters kvällsmat :D<3   ...

Av Natasa - 20 mars 2010 12:46


        Hiihi, festen vart lyckad igen sötisar! Som vanligt <3 :DD   Hiihi, det är fester typ varje eller varannan vecka känns det som :) <'3 Idag ska hanna och jag har huset för oss själva, haha och undra vad som kommer att hända då :...

Av Natasa - 18 mars 2010 19:10


     

Av Natasa - 18 mars 2010 19:05


          Hittade dom här älsklingarna på H&M <3 De nya garden collectionen har kommit, älskar dom här. http://shop.hm.com/se/gardencollection     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards