bloggenommittliv

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Veckans sämst klädda kändisar!

Av Natasa - 23 februari 2010 19:17

  

Maggie Gyllenhaal vart oscarnomenerad . Blommor är inne iår,men det passar inte med turkost lång klänning. För min smak, ser klänningen lite gammal dags ut.

Hon borde ha haft nån lite kortare klänning :) Älskar hennes hår,men inte klänningen .


  

Aubrey O'Day. Klänningen är otroligt fint, den ser ut som att komma från nån sagolika filmer. Men hon borde inte ha så djup urringning. Det ser bara för mycket ut. Det skulle passa att hon kunde ha långa örhängen och nått halsband i silver eller guld,men skippa för djupa urringar. Ser för mycket ut.




  

Pamela Anderson, har en jättefin kropp, alla vet det! . Hon visade upp den här klädseln under Richie Rich's visning under Fashion week. Jag tycker att den här klädseln passar in i mer en playboy tidning, hon visar för mkt av sin kropp och det passar inte direkt in på en Fashion week.



  

Corutney Love. Ser ut som en cirkus prinsessa.  Hon såg ut såhär under en spelning i London i veckan. Kläderna passar inte direkt henne. Hon ser rätt gammal ut i dom kläderna. Hon kanske tycker om det? Men jag tycker inte att det passar henne.







Kändisar ÄLSKAR snygga& färgglada väskor!

  

Jessica Alba. Älskar verkligen väskan och

den passar med kläderna   

 

  

Sarah Jessica Parker. Väskan är otroligt snygg,men passar inte så bra med kjolen.

  

Paris Hilton. Väskan passar absolut till hennes

outfit. Lite rockig tröja med en söt väska   Det passar inte jämt,men nu gör det!

  

Renée Zellweger. Älskar hennes klänning,

pasasr till kontoret med en söt orange väska  

  

Khole Kardashian. Hon är otroligt söt,som

alltid. Väskan passar absolut!

  

Är det här verkligen Lady gaga? Enligt mig

så har hon inte såhär stora läppar,

men enligt rykterna så är det Lady Gaga.

Väskan är urgullig, vill ha den! <3

  

Agyness Deyn.  En söt röd liten väska passar

till alla tillfällen   

  

Nicky Hilton.  Lite stor väska kanske,men

den är otroligt gullig. Blommor passar i vår<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Natasa - 24 mars 2010 17:34

                Hejjsan bloggläsare!<3 Har tyvärr inte kunnat skriva så himla mycket dom senaste dagarna, jag har hjälpt till hemma, pluggat och hjälpt min syrra till olika prov ^^'' Min data är sönder, igen!             Den här g...

Av Natasa - 20 mars 2010 17:53

         Hejjsan sötisar!<3 Är hemma hos Hanna fortfarande, det kommer bli grymt ikväll! Vi gjorde nyss kladdkaka och spelade wii (y) haha, vi kommer vara uppe hela natten juh<3   Snart ska vi 2-rätters kvällsmat :D<3   ...

Av Natasa - 20 mars 2010 12:46


        Hiihi, festen vart lyckad igen sötisar! Som vanligt <3 :DD   Hiihi, det är fester typ varje eller varannan vecka känns det som :) <'3 Idag ska hanna och jag har huset för oss själva, haha och undra vad som kommer att hända då :...

Av Natasa - 18 mars 2010 19:10


     

Av Natasa - 18 mars 2010 19:05


          Hittade dom här älsklingarna på H&M <3 De nya garden collectionen har kommit, älskar dom här. http://shop.hm.com/se/gardencollection     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards