bloggenommittliv

Alla inlägg under februari 2010

Av Natasa - 13 februari 2010 13:56

                 

Såhär, såg 15-åriga natasa ut ^^<3

  

Hanna,Natasa,Christoffer,Kevin,Robin,Jenny & Alexandra :]<3

  

Min syster+ hennes kompis (y')^^ <3

  

Jenny,Jag,Hanna & Alexandra :D<3

Soffhörnan: Petter,Anton,Pelle,Oskar,Kevin ^^'

  

   Dansgolvet: Ellinor,Alexandra,Jag,Frida,Johanna,Frida <3

  

Baren: Kevin & Robin ^^ :D





  

Sötnosen Hanna :D

 

  

Mina sötnosar:Hanna, Jenny :) <3


     

Jag& Jenny <3 :D

  

Alexandra & Jag :) <3

 

  

Daniel & Mamma ^^<3

  

Pappa ^^<3


  

Haha,Snyggingen till kusin: Daniel :) <3

  

Och sista bilden: Erica & jag ^^<3  




Kan bah säga en sak om festen igår:


den vart otroligt bra! & ska festa nästa vecka med (y') Längtar <3

PussPuss

Av Natasa - 11 februari 2010 20:59

     



Lite suddiga bilder kanske ^^'', men vill bah visa er hur min fest kommer se ut imorgon kväll ^^<'3

Fyllde 15 år igår och ska ha en fest imorrn ('y)''


Ska lägga mejj nu, elr. iaf stänga av datan <3


GodNatt :D  

Av Natasa - 10 februari 2010 14:55

     

Paket som jah fick imorse^^ :D<3

Lilla jah,såg lite morgon trött ut :P<3


  

Såg ut såhär imorse, den är inte så skrynklig som det ser ut på bilden :'ss

(det är en tunika :P )



Hejjsan alla söta läsare! :D<3

Som många vet har jah tjatat ihjäl i bloggen,att jag fyller år den här veckan.

Så nu är dagen äntligen inne & jag är 15 och byxmyndig :DD<3


Mamma väckte mejj kl. 06.00 imorse, fick frukost på sängen,:D<3


Fick det här idag:

* Parfym, Christina Aguilera by night- sminkshoppen

* Tunikan på bilden- gina tricot.

* en svart tunika - gina tricot

* en väska - gina tricot.

* 1.000 kr - farmor & farfar :D

* Lösögonfransar- Sminkshoppen

* 15 st skraplotter, vann 60 kr ! (Y) <3

* ett halsband ''Love'' står det på den ^^ -gina tricot/glitter? :P<3



Har nog inte glömt nått :D<3

Får mer imorrn& på fredag :]]<3

Ska äta och fika med farmor och farfar nu, PussPuss :D<3





  

Av Natasa - 9 februari 2010 15:04

(min syster åt vänster,jag i mitten+ min kusin <3 )


Saknar allt som har hänt! :/, vrf skulle det här hända två dagar innan jag fyller år ?

Kan fortfarande inte förstå att du är borta från mitt liv farfar :-/

(dt är inte min riktiga farfar,utan min farfars systers man, som har dött)

han är typ min farfar i serbien,man säger så där borta ^^<'3

Ville bah skriva av mejj på bloggen, för mår skit dåligt.

Först dog min morfar några dagar innan jah föddes & nu dog du :/ <3

F*n orkar inte mer,  dt är nog inte lika kul att hänga med mejj, mår skit bah, kommer inte orka nått snart :/


Men tack sötnosar,att ni finns där för mejj :D<3

Utan er, så skulle jah blivit förlorad.     

Av Natasa - 8 februari 2010 19:49



Känner att jah har ingen lust att göra nånting idag,men jah vill ladda upp det här inlägget ^^<3

-Vill verkligen ha dom kläderna från Monki, men får vänta tills Mars :/ <3


Föressten imorrn, är det 1 dag kvar tills jah fyller år :]<3

GRATTIS TILL STORA MEJJ (Y') <'3  

Av Natasa - 8 februari 2010 16:27

  

www.fokis.se



Jag är med i en tävling på www.melba.se , för att vinna kläder/accesoarer :]<3

Jag skulle vilja vinna en rosa girly dress  

-Jag är jämt med i tävlingar,men har aldrig vunnit nånting :/

Hoppas att jag vinner den här gången :]<3 ''

skulle blivit otroligt glad då <3

Av Natasa - 8 februari 2010 15:58


Hejjsan :]<3

Kom hem för ett tag, skolan var väl sådär idag, försökte vara flum och det gick sådär :P ^^''

Några kanske vet att min farfars systers man(min farfar, han är typ de i Serbien), dog:/ <3

Så dagen har varit otroligt tråkig, efter skolan så gick man runt på centrum med Jossi & Hanna :)

Gick sedan till ungdomshälsan med andra tjejer från klassen, vi fick GRATIS kondomer! (y')YES :D<3

HAHAHAHA :DD ^^''

Men ska nog ta det lite lungt bah :/


vi ses senare ikväll<3, puss  

Av Natasa - 7 februari 2010 17:16


   Hiiihi, hejjHejj :]

har äntligen gjort klart läxan och ska nog ta det lite lungt nu :]<3

Som ni ser, så har jah glasögon ^^ (y'), använder dom ibland bah,


Vad tycker ni, passar jag mest i glasögon elr. utan ? :D

Jag har lite smink på mejj idag, har bara foundation+ mascara ''


Teddy är lite trött idag, så han såg bah lite fet ut på bilderna , haha :/ xD<3



  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards