bloggenommittliv

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Natasa - 13 mars 2010 21:16

                    


  


Vem ska vinna ? :DD<3



Ola- unstoppable

Timoteij- Kom

Salem Al Fakir- Kepp on walkling

PeterJöback- Hollow

Jessica Andersson- I did it for love

Anna Bergehndal- This is my life

Andreas Johnson- We can work it out

Pernilla Wahlgren- Jag vill om du vågar

                  



Vem ska vinna ?

- Jag tycker att Ola, Eric eller Darin ska vinna (y) <3 ^^''

HOPPAS NÅN AV DOM :D


         

Av Natasa - 13 mars 2010 20:33

  


- Som jah skrev förut på bdb, jah åkte till Nrkp , dom shoppade kläder, skor och massor med till hemmet :P

Men jah + min syrra kollade på Remember me på Bio :]

Jag REKOMENDERAR den filmen till alla, den är både rolig och spännande :D

Men jah tjöt i slutet av filmen, ni får inte veta vrf, ni måste se den filmen då :D<3


Ska kolla på Melodifestivalen nu, Mums Yoggi joghurten är otroligt god!<3

Vem vinner tror ni ? :D

http://svt.se/melodifestivalen

* Man kan se Melodifestivalen Live direkt från datan (y)


  

Av Natasa - 13 mars 2010 20:29


Jag älskar våren,men är inte skorna för gulliga?<3

Förutom ballerina skorna, dom är lite för mkt :P


Vad tycker ni ? :D  

Av Natasa - 13 mars 2010 20:24

     

Vi svängde in i City gross för att storhandla, men jah var bah tvungen att prova den nya hårsprayen : Syoss <3 + så köptejah dom här två : Garnier och Clerasil.


Jag rekomenderar: Om man har känslig hy och får lätt finnar som jah :/ Så hjälper dom här produkterna (y)

-Garnier : I den finns det Mask, Scrub och tvätta bort orenigheter.

- Clerasil Ultra- Den tar bort smuts och orenigheter + så blir hyn finare och lenare.


Det kanske inte funkar på alla, men dom hjälper iaf mig!

<3

Av Natasa - 13 mars 2010 20:21


Hejjsan alla sötisar!<3

Kom nyss hem från Nrkp och jah älskar den här låten !<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jah blogga om?
 Kändisar/skvaller?
 Mitt liv & allt smått o gott ?
 blandade saker ?
 Hiss & diss ?
 kläder/ skor m.m ?
 roliga skämt, internet skämt ?
 Skriv eget förslag i ett meddelande

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards